domingo, 23 de octubre de 2011

3r ENiGMATES

Hola a tothom!!
Avui finalitza el plaç dels dos enigmates plantejats. Primer de tot, us donaré les solucions:
    - la solució al primer del enigmates és que contem moltes coses dos o més cops. Per exemple, quan contem les vacances, ja contem els caps de setmana, i també les hores de dormir i de menjar, etc.
    - la solució al segon és que els glaçons que portava el whisky portaven verí. El que se'l beu a poc a poc es mor perquè els glaçons es desfan i per tant, es beu el whisky amb verí.
    - la solució al tercer és la següent:






La veritat és que he rebut poques solucions correctes. Suposo que esteu una mica desentrenats. No us desanimeu i ja veureu com els anireu resolent.

Els enigmes d'aquesta setmana:
Tot negre (nivell fàcil): Un automòbil de color negre amb els llums apagats entra en un carrer que no té fanals, i cap casa té els llums encesos. De sobte se li creua un gat de color negre. Malgrat tot, el conductor el pot esquivar. Com ho pots explicar?



Mitjons de tots colors (nivell mitjà):Ahir a la nit em vaig trobar sense llum a casa. Em volia posar uns mitjons per no tenir fred i no m'hi veia. Al calaix hi tinc 4 mitjons blancs, 6 mitjons negres i 10 de blaus, quants mitjons vaig haver de treure per estar segur de tenir-ne dos del mateix color?

No hay comentarios:

Publicar un comentario